Joboplsag: Assistent til Operation og Marketing hos Ejendomstorvet.dk

-

Kan du hjælpe vores kunder og holde styr på vores kontor?

Vi søger en assistent til at hjælpe os med alsidige opgaver inden for operations, marketing og office management.

 

Du hjælper vores kunder

Første og fremmest skal du hjælpe vores kunder og brugere. Du svarer vores telefon samt vores primære e-mailadresse, og kan give dem en god oplevelse når du professionelt hjælper dem med deres forespørgsler. Desuden vil du få tilbagevendende opgaver med opfølgning og on-bording af nye kunder.

 

Assistere med marketing

For Ejendomstorvet er marketingsopgaver helt centralt for vores virke. Du assisterer med vores marketing aktiviteter med at opdatere vores sociale medier, nyhedsbreve samt produktion af markedsføringsmateriale. Der er mulighed for at få erfaring med SoMe og e-mail automation arbejdet, og produktion af content dertil.

 

Du holder styr på kontoret

Vi er et lille kontor, og du er den der søger for at hverdagen spiller. Du holder styr på vores leverandører, bestiller varer og selvstændigt sikre rammerne for den gode stemning vi har på kontoret. Du kan lide de alsidige opgaver med office management.

 

Du får en grundig oplæring i vores produkter, systemer og processer, så du kan besvare alle spørgsmål og rådgive vores nye og eksisterende kunder på et højt niveau. Samtidig kommer du til at arbejde tæt sammen med dine kollegaer, som arbejder med marketing, salg og udvikling af platformen. Dit ansvar vil blive udvidet i et roligt tempo, så du bliver fortrolig med opgaverne.

 

Er jobbet for dig?

Den ideelle kandidat har flair for IT og kan kommunikere flydende på dansk i både skrift og tale. Du har måske gennemført en relevant bacheloruddannelse og har erfaring fra lignende stilling. Hvis du har erfaring fra ejendomsmægler eller erhvervsmægler branchen er det kun et plus.

  • Du er udadvendt og god til at sætte dig i kundens sted

  • Du har erfaring med at yde kunder professionel hjælp

  • Du kommunikerer professionelt i skrift og tale

  • Du er struktureret, proaktiv og arbejder selvstændigt

     

Om Ejendomstorvet

Vi tilbyder et spændende og udfordrende job i en dynamisk organisation med engagerede, kompetente og passionerede kollegaer. Vi er en lille organisation med en uformel tone og højt til loftet med stor mulighed for at præge vores udvikling og hverdag. Vi bor i hjertet af København med god frokostordning i en charmende gammel ejendom.

 

Hvis du vil høre mere om stillingen eller har nogle spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte Jakob Wegener på telefon 6151 7444.

 

Motiveret ansøgning med CV sendes til job@ejendomstorvet.dk

 

Send gerne ansøgning inden d. 23. september for der indkaldes løbende til samtaler